Wirtualne Biuro
Wirtualne Biuro
Po co jest Wirtualne Biuro, e-biuro, ebiuro (ang. Virtual Office)?
Podnosi prestiż Twojej firmy poprzez adres jej siedziby. Wirtualne biuro w Poznaniu w Śródmieściu w centrum, to bardzo dobry sposób nie tylko na uzyskanie znaczącego adresu, ale również na fachową obsługę.
Co to jest Wirtualne Biuro?
To usługa polegająca na outsourcingu obsługi biurowej bez konieczności fizycznej obecności w danym miejscu. Umożliwia zmniejszenie kosztów przedsiębiorstwa związanych z wynajmem przestrzeni biurowej oraz zatrudnianiem w tym celu pracowników takich jak sekretarka czy księgowa.
Wirtualne Biuro w samym sercu stolicy Wielkopolski to doskonała wizytówka dla Państwa firmy. Korzystając z oferty Wirtualnego Biura VETON otrzymają Państwo prestiżowy adres w Poznaniu, przy ul. Sienkiewicza 5, wraz z profesjonalną i kompleksową obsługą.
Zadaj sobie pytanie (już jedna odpowiedź oznacza, że warto założyć Wirtualne Biuro):
Wiarygodność
Czy zależy Ci na zbudowaniu większej wiarygodności?
Nowi klienci
Czy chcesz przyciągąć klientów?
Profesjonalizm
Czy chcesz podkreślić swój profesjonalizm, wyróżniając się na tle konkurencji?
QA zadba dla Ciebie odpowiedni adres dla Twojej firmy, adres który będzie wzbudzał zaufanie.
Dla kogo wirtualne biuro?
Udostępniamy wirtualne biuro położone w jednej z najlepszych lokalizacji w Polsce. Nasza oferta uwzględnia kilka pakietów, dzięki którym istnieje możliwość dopasowania usługi do swoich potrzeb i oczekiwań.

Wirtualne biuro to propozycja i dobre rozwiązanie dla:
- Przedsiębiorcy
- Freelancera
- Copywritera
- Headhuntera
- Start-Up'u
- Osoby wykonującej pracę zdalną
- Osoby, która mieszka za granicą i chce mieć polski adres przedsiębiorstwa
- Dla zagranicznej spółki
Twoje korzyści
Twoje korzyści zależne są od pakietu i obejmują:
- Adres w samym centrum Poznania lub Warszawy
- Adres dla firmy do celów rejestracyjnych i marketingowych
- Odbiór korespondencji - listy zwykłe, listy polecone, polecone za potwierdzeniem odbioru, a nawet przesyłki kurierskie
- Informowanie o odbiorze korespondencji – mailowe powiadomienie w dniu odbioru
- Osobisty odbiór korespondencji w naszym biurze
- Skanowanie korespondencji i wysyłanie na wskazany adres e-mail
- Wysyłanie korespondencji na wskazany adres w formie przesyłki zbiorczej (nawet dwa razy w miesiącu)
- Dostęp do Sali konferencyjnej na miejscu (nawet 20% rabatu od ceny podstawowej)
- Obsługa księgowa
Przejdź do pakietów
